Hokej Sudice
Mistrovství - 09.03.2019 19:45 - 21:00
ZS Boskovice
Tato akce se již konala
Ano, přijdu (18): Hradek, Kofca, Zdena_Pteni_BRANKAR, MiraGolman, tom_stanek, fajla15, jan.slez, AGrepl, mates, kema, Lukša, Luďa, hrdyz, fero, kamil_pitner, Zbynek, Petr_Martinek, Z.Grepl
Ne, nepřijdu (6): Špajza (golman), hrdym, travas, Alfonz, dejv_kucera, viktor_spousta
Diskuze k akci
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Pravidlo 78 a 79 ofsajd




https://www.ceskyhokej.cz/data/redactor/pravidla2014-18web-150729.pdf

Prachy vybere Viktor.

Zdar kluci,kdyby vám nebylo něco jasne, ohledně ofsajdu, či zakázaného uvolnění, skočte si jednou k nám na páteční hokej.Tam jsou totiž borci,kteří to znají naprosto přesně. A mají vzdy pravdu,takže vam to rádi vysvětlí. .


Zdar borci,ze svého pohledu to řeknu tak, že pokud vedle mě (bránícího hráče) cca 4 m od modré čáry v mém obranném pásmu stojí protihráč a proti mě se rozjede další protihráč od modré čáry mého obranného pásma s tím, že puk byl předtím před modrou, tak nemůžu jinak než zařvat ofsajd. Věřím tomu, že je rozdíl v tom, jestli ten puk nastřelil protihráč o mého spoluhráče (se slovy bylo to odrazem hrajem) nebo jestli ho tam doveze sám, nebo si ho tam zaveze můs spoluhráč a ztratí ho... Ovšem jak bylo zmíněno asi to nejsme schopni ze střídačky poznat. Pokud se budeme pohybovat na hraně, tak se stejně budeme jenom dohadovat - naštěstí těch případů není zatím moc. Uvědomme si, že tam rozhodčí není a nikdo = ani žlutí ani červení nedají nikomu nic zadarmo.


ahoj, to pravidlo je ale z 23. srpna 1999, ale podle něj pak není postavení mimo hru, když když si bránící hráč sám zaveze ne bo přihraje puk zpět do vlastní obranné třetiny. Ale postavení mimo hru je, když se puk zpět od bránícího hráče odrazí. Ale dál platí pak ponechaná výhoda, kdy bránící hráči mohou hrát a útočící hráči musí úplně "vyčistit" svoje útočné pásmo. K tomu stačí hráči, aby se dotkl alespoň jednou bruslí modré čáry. V.

https://www.hokej.cz/pravidlo-624-postaveni-mimo-hru/451
Z minulé soboty pořád tápeme při sporném vysvětlení údajného postavení mimo hru... Ale to je rozhodování asi jen pro rozhodčího... Z lavice to není šance posoudit, kdy "najel" bránící hráč s pukem zpět do svého obranného pásma "řádně", byť v tom obranném pásmu byli zbylí útočící hráči. Tedy by to neměl býti ofsajd... A pak se v tom vyznejme, njn.
Kategorie: hokej - lední
Návštěv: 71165
Dnes: 0
Online: 1
Jedno komerční hlášení: SDH Sudice má po zabíjačce a zůstaly nám nějaké tlačenky k prodeji.Pokud by měl někdo zájem, dejte vědět na 728 172 994 - vzal bych je večer s sebou. Větší cca 2,3 kg 300 Kč, menší cca 2 kg 280 Kč. Díky Martin K.